i've never been so surreptitious, so of course you'll be distracted when i spike the punch.

 
Igår åt jag lunch med mormor och hjälpte henne fixa en facebook sida innan jobbet och efter jobbet så mötte jag upp mina tjejer (och antonio) (he's one of us now) för att snacka och äta wienerbröd som blev kvar på jobbet. Imorse var jag i stallet men hästarna hade redan blivit utsläppta och sen såg jag att banan var stenhård så då kunde de lika gärna få fortsätta gå ute. Nästan tur, hade blivit sjukt besviken om jag gick till banan med Amigo och såg att den var helt oridbar sen haha. Var ju faktiskt jättetaggad på att trava runt lite, är ju värsta vår-vädret?? Ah minus snön då, men snart är den förhoppningsvis också borta. Enda dåliga är väl att Amigo måste få på munkorgen snart igen stackarn haha. Annars jobbar jag stängning ikväll och sen öppning imorgon, åh jag som är så trött. Haha för att citera Felix i den rosa morgonrocken uppe i stugan när Filip druckit lite för mycket - "ja du, livet. Ibland gör man dåliga val."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0