going to spain soon.

Åh har ju helt glömt skriva att jag och mina vänner bokat en resa till spainen i augusti!! Vi ska ner i tio (!!) dagar! Fy satan var härligt! Här ska det solas, festas, ätas god mat, drickas massor av sangria samt äta banana-splits i mängder. Nästa gång jag ska dit är ju i Juni med familjen samt mormor och morfar men ska bli så kul att dra med vännerna ner dit igen. Man bara mår liksom. "Man vaknar med en cider liksom" för att citera Thea. Tja, är ju ungefär vad vi göra. Är så sjukt galet taggad på att få resa iväg igen!! För några resor iår för min smak må jag säga. Dags att lägga på ett kol haha. Nej men sjukt taggad, har ni några resor på gång?? 

Kommentarer
Postat av: gaby

du reser så mycket!!! jag ska dock till sydafrika i 3 veckor haha men det är med skolan så ingen semester.. :(

Svar: Men bättre med skola i sydafrika än hemma i sverige!!! :D
Josäfin

2016-05-14 @ 17:56:02
URL: http://leggohouse.blogg.se
Postat av: Caroline och unghästen Stina

Had man läst detta förra helgen hade man ju ba: "kul, good for her", men med tanke på dagens väderläge blir jag gröna av avund. Ha så himla kul och drick en drink för oss bleka stackare som blir kvar här hemma!

2016-05-16 @ 10:33:24
URL: http://nouw.com/carolinesh%C3%A4stdr%C3%B6m

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0