glad I didn't listen to my teachers, teachers teach you not to be a dreamer

 
Hej, händer inte mycket mer här än att mitt balans-sinne börjat fucka igen. Därav att det stått lite tomt. Började igår när jag stressade med paketen på jobbet och har inte riktigt gett sig, ser dåligt och är allmänt yr. Inte helt krashat (som när jag blivit sängliggande i ca en månad tack å lov) men ändå jobbigt, helt slut efter att ha jobbat hela dagen med detta även om jag kände mig bättre imorse. Så jävla obehagligt bara, är typ stressad och spär på illamåendet för att jag är så rädd att det ska bli riktigt illa igen. Har ju som sagt tagit sån jäkla tid innan det släppt då. Så ligger mest och vilar / är still osv så kan vara så att det är lite lugnt här ett tag till, men hoppas att det ska ha släppt redan till imorgon och särskilt till på fredag. 

Kommentarer
Postat av: Anita

Så fina bilder :D

2016-12-01 @ 07:12:56
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0