I don't get paid to babysit no one, I'm out here lookin' for the one to love

 
Ojsan, det var ett tag sedan jag postade några pixliga hoppbilder innifrån en ridhus en sen kväll va!! Igår var det dags igen, Alex tvingade med mig ut till stallet i snöstormen för att fota deras hoppträning. Nog för att det är roligare att fota när ISOn inte behöver vara över 400 men är nästan alltid mysigt att hänga i ett ridhus med hinder på kvällen. Saknar lite när ca alla mina vänner hade hoppspecial varje fredagkväll så att man hängde där. Ah kanske inte varje fredagkväll men ni fattar haha. Var dock mycket skönare här med både bättre lampor och ett isolerat ridhus så att tårna inte blev till is. Så har lite fler bilder att bjuda på. Mobilen vill fortfarande inte komma upp bland mina mappar, får psykbryt!! Ska se om det går att fixa idag, nu vet jag inte vad som är för för till och med itunes säger ju att mobilen är kopplad. Älskar teknik, men bara när det funkar haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0