if the road gets tough being with you is enough

 
Halloj, sådär halv tolv på natten som klockan är i skrivande stund. Borde väl sova eftersom att bilen till arlanda går halv sju imorgon bitti men här sitter jag och bloggar, målar naglarna, packar och ska se how to get away with murder. Japp. För imorgon (idag??) åker vi till malta!! Så härligt med lite semester, sol och ledigt från jobb. Andrea har hand om Amigo och vi är tillbaka tisdag natt. Annars har jag jobbat idag, färgat håret tack och lov samt blivit sjuk. Ursh vad förkyld och döende jag var på jobbet idag, har dock kurerat mig när jag kom hem så mår bättre nu. Otippat att jag blir sjuk när vi ska ut och resa. Aja, är iallfall mest halsen som fuckar, går att döda med lite halstabletter. Som vanligt kan ni följa mig på insta, twitter och snap (jossanamigo överallt) under resan, annars ses vi när vi kommer hem. Nu är det dags att sova, ska bara packa fram resten och låta mitt nagellack torka först... Varför gör jag alltid såhär haha??? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0