lata miljonärer

"Feminismen måste sluta lyfta tjejer och istället sänka killar" - omg!! Fanny tipsade mig om att Filip & Willy som skaffat en podd (som jag helt missat??) så jag slog på senaste podd-avsnittet medan jag redigerade lite bilder i veckan och fan vad jag garvade! Särskilt vid delen där Willy och Filip kommer in på feminism, jante och jobb. Samt att jag relaterar så hårt med kunder som hatar nya kronorna. Heh. Podden går ut på att de ska ge sig själva olika uppdrag varje vecka för att försöka bli just lata miljonärer. Älskar att hitta roliga poddar att ha i bakgrunden när jag gör annat skit, lyssnar vanligtvis på creepy podden när jag gör sånt men fan blir så otroligt ouppmärksam på de nya avsnitten. Så nu har jag bara börja lyssnat på gammla men nu har jag en till att lyssna på. Vilka är era favorit-poddar?? Är så dålig att lyssna på poddar vanligtvis och har oftast bara youtube-storytimes på istället när jag håller på i photoshop. Tror denna kanske fastnat för att jag känner båda två haha. Men men, ni hittar poddens youtube kanal HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0