oh yeah; party in the city. drink it if you're with me then we'll be past out on the floor

 
Tyckte rubriken var en passande line eftersom att the man of the hour däckade innan 12 igår hehe. Drog iväg strax efter jobbet till Cappe och Emmes försenade inflyttningsfest! Hade även dragit med Agnes som för en gångs skull är hemma från Lund!! Så saknad. Men vi shottade lite, drack lite drinkar och hängde. Sjukt trevlig kväll, ah tills jag och Emme satt och tog hand om Caspian som kanske borde få Jim förbud igen. I Spanien gömde vi ju Jim från Cappe och Robert efter att de lyckats låsa ut sig på balkongen mitt i natten. Hade hur som en sjukt trevlig kväll med många favorier och slänger för en gångs skull upp lite kvalités bilder från våra häng, oh my lord vilken skillnad från min lilla skitmobil. Däremot lyckades jag nocka migsjälv med blixten (nej jag var inte så full jag är bara alltid en klant haha) och har sjukt ont i ett svullet ögonbryn... Hur man ens gör något sådant är ju en fråga i sig. Slutade med att jag och Frida satt i baksätet på Ronjas bil och skrek med i Linda Bengtzing hela vägen hem medan Anti sov i framsätet. En bra lördag helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0