so go ahead, break my heart; you'll keep hearing me from afar

 
Dagens väder: Soligt men lite för mycket blåst. Blåste så mycket storm inatt att jag vaknade varje kvart av att jag trodde det var krig och någon bombade oss. 
 
Dagens outfit: Påsar under ögonen i storlek med IKEA kassar, en bulle i håret stabilare än min framtid och en själ endast redbull kunde väcka.
 
Dagens vill ha: Alltså har varit så sugen på godis sedan igår. Vette fan varför, bara sjukligt sugen på just godis. Inte chips eller nått, GODIS. 
 
Dagens sjukaste: Gubben som lämnade in över 100 svenska-spel lappar. Fatta godiset man kunnat köpa för dem pengarna! Sjukaste jag varit med om. 
 
Dagens humör: Blev bra efter en redbull och när jag såg att Olof lämnat damsugare i personalrummet. Alltså fikat inte städmaskinen. 
 
Dagens tagg: Att vi ska flytta Amigo imorgon! Ska bli så skönt med en nystart. 
 
Dagens otagg: Att gå upp och jobba imorgon. Slutar juförsig två men ändå, en sovmorgon hade inte suttit helt fel, är som en levande död. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0