FROM QUEER TO ETERNITY!!

bästa stugan gänget!! (minus frida som åkt hem och ronja som powernapade) #StuganPride2k17
nyaste gänget i stugan blev nollade och utskickade i skogen på shot-orientering utan karta! i regnet! de var såhär glada.
killarna fick i uppdrag att köpa godis. de kom tillbaka med 1,5kg helt OÄTLIGT godis. fatta besvikelsen?
 tacos vad ju givet!! 
bästa girlsen vann årets kubb-match!! 
kan en inte vara med på stockholm pride får en ta pride till stugan!
 
Halloj på er, nu är jag hemma igen ifrån gävles skogar! Det har regnat, jag är trött och har haft en riktigt nice helg. Käkat tacos och druckit massor av shots. Dock så började helgen i kaos då jag och Frida inte kom längre till Uppsala innan vi var med i en seriekrock? Ett jävla rikspucko stannade utan anledning mitt i ett stoppljus (som var grönt!!) och resten av oss efter kom ju liksom i 70km i timmen?? Så bilen framför oss han stanna, jag stampade ner bromsen och vi var på riktigt en halv decimeter från att slå in i bilen framför oss! Precis när vi andas ut och kände att "fyfan vi klarade oss" så smällde bilen bakom oss rakt in i min bil. Japp, så shockade och skakiga fick vi stå och snacka om det och sedan behövdes verkligen ett nödstopp på Max för lite burgare, pommes och läsk innan vi åkte vidare. Sedan fortsatte kvällen med att jag tappade mobilen i trägolvet från bordshöjd och spräckte skärmen i tusenbitar hahaha! Vilken jävla skit-fredag! Tur att man var full, glad och hade stugan-fest med dessa cupcakes. De gör alla dagar bättre. Sedan har vi bara chillat, haft nollning för våra nykomlingar och druckit massor av vin. Spelat kubb, badat och käkat tacos typ, bara haft det underbart! Minus att det har spöregnat hela tiden haha, hade inte skadat med lite sol! Men nu är friden slut (haha eller så börjat friden nu?) och jag har precis käkat pizza och funderar på att typ sova haha, är såå galet trött. Skönt att man börjar först 15 på måndag, hinner jag säkert fixa mobilen innan också om jag har tur. Ser fan ingenting på den haha! Hoppas ni haft en superbra helg med era vänner - men utan krossade mobiler och seriekrockar!

Kommentarer
Postat av: My

Hahah fyfan vad roligt :D Förutom krocken då?? Skönt att det gick bra iallfall :O

2017-08-06 @ 19:21:43
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0