Marvels Runaways

 
Halloj på er, bjuder på ett nytt serie tips idag! Nämligen Marvels Runaways - som ni vet att jag taggat över!! den av marvels alla releaser jag såg fram emot mest med the punisher som en stark tvåa. Är väldigt pepp på att följa denna serie nu i vinter iallafall! Serien handlar om sex stycker tonåringar som tidigare varit bästa vänner då deras föräldrar haft möten tillsammans. Efter ett dödsfall föll gruppen isär och de lever nu helt olika liv utan varandra. Alex föräldrar försöker få honom att ta upp kontakten med gruppen igen men han tror inte att det är någon idé. Efter flera om och men så bestämmer han sig för att försöka bjuda hem alla och få allt att gå tillbaka till hur det var. Hans inbjudan tas inte emot med öppna armar men tillslut är alla samlade igen samtidigt som deras föräldrar har ett av sina möten - precis som på den gamla goa tiden. Under kvällens gång får gänget dock äntligen reda på vad deras föräldrar har gjort på alla dessa möten och upptäcker en mörk hemlighet. Samtidigt som de försöker förstå vad de alla sett börjar flera personer i gänget inse att andra saker händer till dem eller omkring dem - saker som inte hör till vanligheterna. De tre första avsnitten finns redan ute och jag gillar verkligen serien än så länge. Den är som en blanding av en lättsam highschool serie med en djupare origin story blandat med mystik och drama. Jag gillar alla karaktärerna och jag gillar också att man smått får följa föräldrarna också för att få mer djup i "skurkarna". Den är spännande och intressant och jag är såå taggad på att se resten! Gillar ni spännande tonårs-serier med lite superkrafter så lär ni gilla denna, även om ni inte är superfans av allt marvel gör. Så tips tips! Ni kan se den HÄR.

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Jättebra tips! :-D Kramis

2017-11-28 @ 21:25:51
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: film&serier bloggen

Den här serien tänkte jag också kolla på - jag gillar den !

2017-11-29 @ 09:01:16
URL: http://filmandserier.blogg.se
Postat av: Felicia

jag blev väldigt positivt överraskad av denna :D haha

2017-11-29 @ 15:35:25
URL: http://frokentv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0