cause I'm not here for nothing, least I can say I stand for something

 
Halloj på er! Jag har lämnat sängen och min Stranger Things säsong 2 binge för att säga hej. Det har varit kanon-dålig uppdatering för att jag har kännt mig halvsjuk sedan jag vaknade i torsdags med väldigt ont i halsen. Alltså SJUKT ont i halsen, från ingenstans. Har sedan dess haft ont i halsen, känt mig snorig och haft febertoppar så har inte riktigt pallat blogga. Jobbade hela fredagen och sedan var jag hemma och firade mamma lite mer med släkt och vänner (och sjuukt god mat, omg). Hade tänkt dra hem tidigt eftersom att jag var sjuk men sen blev det såklart att man fastnade för att "det är så jobbigt att röra sig hem" liksom, är ju inte så lockande med bussresor och skit när man är seg. Upp för jobb igår också men fick som tur var skjuts dit med en kollega. Slutade tidigt dock och det var bara hem för att bada innan vi skulle dra iväg för att fira Felix som fyllt år! Jag var faktiskt i valet och kvalet om jag skulle palla då jag verkligen var seg pga förkylningen men när Anti sa att han skulle köra och att jag fick åka med så drog jag med ändå. Vi skulle ju ändå ta det lugnt sa vi alla (haha vilka tror vi att vi är ens). Det bjöds på smörgåstårta (hur gott!!!), fika och massor av vin. Alltså massor, Felix mamma bara fyllde på fulla glas haha! Vi åkte hem rätt sent och sedan så vaknade jag rätt tidigt, näsfan täpper ju igen hela tiden så vaknar av att jag inte kan andas varannan timme typ. Trodde också att jag definitivt skulle vara bakis dessutom men har inte kännt mig bakis alls?? Bara förkyld? Nice ändå men ändå slöseri på en riktigt o-bakis söndag med att vara äcklig och förkyld. Haha. Nej men har typ käkat tomatsoppa och makaroner / ben&jerrys i sängen och kollat på säsong två av Stranger Things. Och snytit 3 liter snor och druckit ca 100 koppar te. Har dock kännt mig rätt okej utöver det men nu när jag tagit mig upp ur sängen och satt mig framför datorn så känner jag att febern ligger kvar. Blir liksom svettig av att sitta istället för att ligga ner? Så jag ska väl skicka upp detta inlägg, käka något mer och sedan lägg mig tidigt efter något mer Stranger Things avsnitt. Förhoppningsvis så ger sig denna jävla skitförkylning om jag lyckas sova bort den, let's go. 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Usch då att du inte har mått så bra! Kul med kalas för din mamma. Krya på dig!

2017-10-29 @ 23:12:16
URL: http://nouw.com/emiliajoohansson
Postat av: snyggafilippa.blogg.se

Ser kul ut! :D

2017-10-30 @ 11:47:02
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0