I know this whole damn city thinks it needs you but not as much as I do

 
Halloj på er, sådär på lördagskvällen. Jag använder min sista enegi för att få upp detta inlägg, ska snart bädda ner mig i sängen, se How To Get Away With Murder och sova som en sten. Vi röjde ju på flustret igår och min kropp är död, haha. Är inte bakis direkt eller så men har fått äckligaste febern (när man är svinkall och sedan svettas sönder så fort man gör något) och är så snorig. Sämst. Men får väl vara glad att gårdagen var så jäkla rolig! Vi hängde hemma hos Emme & Caspian för att spela jackbox, käka sushi/thaimat och ta lite shots innan vi (minus Caspian & Hanna) drog oss ut mot shotluckan innan vi rullade in på flustret. Dansade massor, snackade skit och tindrade på Emmes tinder med två tjejer som vi träffade där haha! Sedan lyckades vi tvinga dit Henrik vilket var ett så kärt återseende! Var ju såå länge sedan vi sågs! Så en galet bra kväll innan jag drog på mig tre timmar sömn och drog upp till jobbet. Och fyfan, jag miste en timme sömn på att jag hade någon sorts frossa? Alltså jag frös så att jag skakade! Hände samma sak när vi sov hos Fredrik efter vårat "stockholms rave" haha, men alltså är detta min nya "fyllegrej" dör jag! Alltså hatar att frysa! Det ska vara kallt när man sover, ja. Men man ska inte ligga och skaka under ett duntäcke och hacka tänder. Ursh. Hade väl feberkänningar redan då. Men jag tog mig upp, var relativt pigg och glad på jobbet men efter att ha filmat Poyos innebandymatch så la kroppen av och nu ska jag sova med min varma vetekudde. Har börjat få ont i hela kroppen nu också men är väl för att jag fryser så mycket. Hoppas att jag är piggare imorgon men är iallafall ledig så ska ta största sovmorgonen. Hoppas ni mår bättre och ska slå klackarna i taket ikväll, ta en tequila eller två för mig också isåfall!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilka härliga bilder :D

Svar: TACK :D
Josäfin

2017-10-01 @ 00:50:42
URL: http://jlandgrens.se
Postat av: Madeliene

Åh vad härliga bilder! :)

Svar: tack :D
Josäfin

2017-10-01 @ 13:00:17
URL: http://madelienelothman.blogg.se
Postat av: snyggafilippa.blogg.se

Härligt! Jobbigt med feber :/

2017-10-01 @ 18:34:50
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0