twentythree.

 
Hurra Hurra Hurra för mig som fyller 23 år idag! Shit, hoppas någon ger mig en permobil eller något i present för jag behöver verkligen en haha. Firade med att göra våffelfrukost och lägga lite extra tid på att fixa ansiktet (menar efter två dagar som ett spöke behöver man lite glam i sitt liv). Resten av dageb ska spenderas på jobbet och sedan har jag planer att köpa sushi påvägen hem. Mår bättre idag, lite seg och små ont i magen ibland men det ska vi skita i idag. Är ju van att må skit när jag fyller år haha, förbannelsen fortsätter!! Har jag inte ramlat av hästen och fått en spricka i höften och inte kan gå har jag ramlat av hästen och faceplantat sönder ansiktet, blivit sparkad på armen, allmänt ramlat av, precis blivit av med en omgång med yrsel eller något liknande. Alltid något roligt som inträffar runt min födelsedag haha. Men vi skiter i det, taggar om till firande imorgon och festande på lördag! WOHOO TAGGA!!

Kommentarer
Postat av: Alva

Grattis!!

Svar: TACK :D
Josäfin

2018-01-31 @ 13:55:24
Postat av: My

GRATTIS :D

Svar: TAAAACK :D
Josäfin

2018-01-31 @ 14:31:17
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Alva

Grattis i efterskott! :D

Svar: TACKAR :D
Josäfin

2018-02-01 @ 15:01:11
Postat av: Ida - foto & häst

Grattis i efterskott finaste du!! Hoppas du hade en bra födelsedags trots jobb!! :D

Svar: TACK!!! Det hade jag, men är alltid segt att jobba sent när man kunde firat liksom haha!
Josäfin

2018-02-01 @ 20:44:57
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: Angelica Wåhlin

Åh, stort grattis i efterskott!!

Svar: TACK :DD
Josäfin

2018-02-03 @ 12:15:23
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0