who was asking for your opinion anyway; it's my life and you don't have a say

 
Hoppas ni alla har haft en trevlig lördag-morgon i denna värme! Puh, svettas nästan bort i lägenheten - och då är den ändå kall jämför med många andra. Men idag är det dagen för årets sommarfest, så jag ska strax packa ihop mina grejer och köra iväg hem till mamma och pappa. Är ju en tradition sen jag fyllde 18 att det är fest där så iår har vi temat reality-serier i värmen! Det lär bli shots, dans och festligheter hela eftremiddagen och natten om jag känner mina vänner rätt så vi hörs nog imorgon! Kom ihåg att dricka mycket vatten i värmen idag hörrni, hoppas ni får en fin lördag! 

Kommentarer
Postat av: Ida Lindborg ♡

Vad mysigt!

2018-07-14 @ 14:47:20
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: Alice

Åh, det låter ju verkligen så roligt, hoppas det blir toppen! ^^

2018-07-14 @ 17:52:29
URL: http://lallizzlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0