don't you remember how we used to split a drink

 
Bläää vilken skit start denna dag fick haha! Min förkylning känns värre och har sovit dåligt och frusit hela natten. Sen så råkade jag välta (så jääävla klantig hahaha) lite av min soptunna när jag försökt ta upp påsen och min burk med tomatsås ramlade ner i golvet och sprängde tomatsås ÖVER HELA KÖKET?! Alltså helt sjukt. Så kunde haft en bättre onsdagmorgon. Dessutom jobbar jag 11-20 vilket är mitt absoluta hat-pass! Hinner ju inte direkt med särskilt mycket på morgonen innan en ska till jobbet och inte direkt efter heller. Thank God att jag är ledig imorgon för är såå trött. Men på en mer positiv not så gjorde jag typ godaste pizzan igår med mozzarella, champinjoner, vego-salami, oregano samt toppad med spenat (hade ingen ruccola) och parmesan. Blev så förjävla gott. Har också käkat lunch med mormor, pussat på hundarna och utöver att jag målade köket rött med tomatsås så gjorde jag även en god smoothiebowl på ingefära, björnbär, banan och mandelmjölk och den är toppad med granola, kokosflarn, banan, björnbär och jordnötssmör. Och det var väl det, har också bara ett avsnitt kvar på Jessica Jones och kommer sörja ikväll efter att jag sett klart det!! Tycker ändå att nästan en vecka är en jävligt bra tid, inte som när jag bingade Stranger Things andra säsong på en söndag... Men jävlar var bra även denna säsong är! Har ni inte sett Jessica Jones - se den!! Även om ni inte är fan av övernaturligt och Marvel, för så bra är den. Men nu ska jag i skrivande stund dra till stallet innan resten av dagen spenderas på jobbet. Mer spännande kan ju livet vara. 

Kommentarer
Postat av: sarah

tack för tipset =) myssiga bilder och söt hund

Svar: Tack :D
Josäfin

2018-03-14 @ 10:54:40
URL: http://www.klarahs.blogg.se
Postat av: Ronette

Oooh DEN pizzan. Ser supergod ut! Smart att toppa med lite parmesan på. Borde testa det.

Svar: Så himla gott!! :D
Josäfin

2018-03-15 @ 09:49:43
URL: http://thispastweek.blogg.se
Postat av: Linnéa

vilken söt vovve!:)

Svar: taack :D
Josäfin

2018-03-15 @ 15:10:10
URL: http://lru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0