sell me out - the joke's on you. we are salt - you are the wound

 
Mina senaste dagar ser ni ovan! Pallade inte blogga igår för F A A N vilken skitdag det var. Startade så bra med sol, vaknade av mihsjälv och gjorde en sjukt god smoothie. Sedan åkte jag till stallet och för det första så var det en oöppnad bal inne - inte för att alla balar behöver vara öppnade såklart men den var verkligen stenhård att få upp och min rygg dog. Spenderade typ en halvtimma på att hugga upp den och göra mat, brukar göra ALLT på typ 15-20 minuter. Så blev lite off i tiden plus att jag kände att min skitrygg inte pallade detta. Sedan blev jag "inlåst" i stallet och fick gå runt för att dra upp dörren från utsidan, ponnyn såg mig gå i hagen och VÄNDE ÅT ANDRA HÅLLET?!?!?! Han har typ inte gjort så på år!! VAFAN haha! Men vi longerade och allt gick bra osv. Sedan jobbade jag, ryggen dog typ halvägs in på dagen och jag ar tvungen att ta två voltaren för att ta mig igenom den, blev fett seg av tabletterna och allt en vill är ju att komma hem till min vetekudde och sova. Men vad tror ni händer. VAD TROR NI HÄNDER??? BILFAN STARTAR INTE!!! Den var heldöd! Mamma och pappa är ju guld så de hjälpte mig rulla igång den och sedan åkte jag hem, gjorde fryspizza som jag åt i sängen och sedan sov jag. Ja det var min onsdag det haha, sorry för en rörig rant men ahh vad allt blev skit. Onsdagen från hell typ haha, så tragiskt när en hade värsta energin på morgonen innan allt bara blev bajs. 
 
Men idag har jag varit ledig och har bara myst! Och städat liiite, för det är det enda man gör här i livet haha. Känner av ryggen lite men absolut inte som det var förut så det känns ju positivt att det blivit bättre iallafall. Kände ju verkligen att den vart överansträngd igår, det är liksom "darrigt" och hugger när jag måste böja mig eller lyfta något. Weak haha. Nej men vaknade av migsjälv efter nio och sedan käkade jag våfflor med Fredrik (deras vatten hade frusit så han behövde en dusch att låna haha). Sedan har jag åkt och handlat linschips (mest för att kolla så att bilfan startade) och sedan tagit ett långt bad. Tog en av badbomberna jag fick av Elin i födelsedags-present och den var sååå fin! Mys. Gjorde en pasta med ädelost, quorn, svamp, spenat och broccoli och sedan har vi käkat chips och myst hemma hos Emme. Skitsnack och jobb-rantat. Men mysigt avslut på denna vecka och nu är jag (nästan) redo för två låååånga jobbdagar. Pray for me, koffein ge mig styrka!

Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

så mycket gott :)

2018-03-02 @ 09:13:46
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Vilken härlig bildbomb :D

2018-03-02 @ 09:54:45
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: elin

Åh hatar sådana skitdagar , hoppas det är bättre i dag<3

2018-03-02 @ 10:13:00
Postat av: elin

åh hatar sådana skitdagar , hoppas det är bättre i dag finis!<3

Svar: tack!!
Josäfin

2018-03-02 @ 10:13:32
URL: http://nouw.com/johnssons
Postat av: Julia Svensson

Åh så fina bilder!!

2018-03-02 @ 10:25:35
URL: http://juliasvenssons.se
Postat av: Wanderlust by Jona

Nej usch så seg den dagen lät! Håller tummarna för att du slipper ryggont och får en fantastisk helg! :)

Svar: TACK!
Josäfin

2018-03-03 @ 12:21:17
URL: http://wanderlustbyjona.com
Postat av: Johan

Haha, sådana dagar vill man bara ska ta slut, allt går liksom fel och även om man tänker att "det gör inte så mycket", så kommer det något mer som går fel eller snett och så blir det bara värre och värre :P

Hoppas iaf att det är bättre idag, både med ryggen och med dagen som dag :)

Svar: verkligen haha!! (taack!)
Josäfin

2018-03-03 @ 17:03:12
URL: http://schumacher4ever.blogg.se
Postat av: MALINDENISE

åh vad segt med sånna dagar.

2018-03-03 @ 20:11:41
URL: http://devote.se/malindenise

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0