in a golden cathedral, I'll be praying for the faithless

 
 
Bästa med att ha ledig torsdag varannan vecka är att en av dem jobbar jag bara halvdag på lördagen. Denna vecka är en sådan vecka. Har inte haft några planer alls under dagen förutom att jag skulle möta upp Anna. Så innan drog jag en sovmorgon (så behövligt) innan jag styrde ihop en pasta och slog på en serie. Plockade sedan upp Anna för att köpa det sista till halloween. Hittade såklart på lite annat också, sällan när jag och Anna är och shoppar. Men blev en mössa från H&M jag kollat in ett tag (alltså den finns i så många fina färger!! vill ha typ alla) och en tunnare stickad tröja. Unnade mig också ett par nya nagellack eftersom att de flesta av mina börjat bli gamla, är så gott som slut eller helt enkelt är dåliga (tunna penslar, måste måla hundra lager osv). Måste verkligen rensa bland de där, senast var när jag flyttade. Gick sedan in på bodyshop och plockade på mig en eyeliner men kom också ut med två hudvårds-grejer eftersom att det var ta tre betala för två. En nattkräm / ansiktsmask och sedan en ansikts-skrubb. Hittade ju det sista jag behövde till helgens halloween-fest men det får ni se efter lördagen! Innan vi drog blev det också en runda på systemet - bubbel, cider och tequila. Nu är jag redo för helgens bravader, start med firande av mammas födelsedag imorgon! 

Kommentarer
Postat av: Carro

De lät som en härlig dag! 😍

Svar: verkligen :D
Josäfin

2018-10-25 @ 19:59:45
URL: http://nouw.com/carroat
Postat av: NICOLE

Men å vilken härlig dag och så fina köp :D SV: tack för tips! Och jag ska kolla in din kategori!

2018-10-25 @ 20:25:02
URL: http://nouw.com/nwistrand
Postat av: MADDISENJ.SE

Lät som en fin dag och vilka härliga höstfärger!

Svar: TACK :DD
Josäfin

2018-10-25 @ 20:30:11
URL: http://maddisenj.se
Postat av: mammatillmirakel.blogg.se

Underbara murriga höstfärger 🎃🍂 Trevlig helg!

Svar: TACK :D
Josäfin

2018-10-26 @ 23:11:50
URL: http://mammatillmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0