2019!!

 
Hallå på er! Har (typ) återhämtat mig från nyårsfirandet haha. Mitt nyår startade med lite jobb innan jag drog hem för att fräscha till mig. Elin, Thea & Sara kom över, vi fixade till oss och drog sedan över till Ronja & Antonio för middag! Ronja har fixat sååå mycket gott och några shots senare så ringde vi taxi och rörde oss mot Flogstas Nyårsfest! En massa spel, massor av skratt och sedan var 12 slaget här! Sprutade champagne, en kille hade med en trumpet som han spelade vid 00 (episkt hahaha!!!) och sedan fortsatte festen med mer dans, beerpong och skitsnack på balkongen. Jävligt roligt slut på 2018. Vi drog taxi hem, käkade varma mackor och sedan rullade vi i säng strax efter 06. Trött som ett as vaknade jag runt klockan ett och vi spenderade dagen i soffan, beställde online-pizza och kollade på film. Bra nyårsdag. Tjejerna åkte hem på eftermiddagen och sedan har jag legat i sängen med ostbågar och säsong 2 av Marvels Runaways. Sörjde min vetekudde lite, eftersom att ryggen INTE verkar ha gillat att festa i 12 timmar utan att ordentligt sitta ner. Har beställt en ny och hoppas den kommer hit asap. Men lyckades ändå somna (trots att det är storm??? wtf??) runt tio och vaknade en ny människa idag. Blir jobb idag och sedan är jag ledig imorgon igen - mina planer är att sova, se klart runaways, se you och äta chips och dipp. Nyårsdagen 2.0 för min kropp behöver starta detta år med lite semester!! Men tack som fan alla som gjort 2018 ett jävligt fint år, fuck dem som gjort året mindre jävligt bra & hoppas ni alla spenderade nyår med personerna som får er att må bättre än bäst!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Man borde så verkligen införa en annandag nyår 🤣

Svar: Haha sant!!
Josäfin

2019-01-03 @ 11:22:22
URL: http://www.nouw.com/mariellefriman

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0