Santa Clarita Diet

 
Santa Clarita Diet är första tipset för er som behöver en lättsam och pricksäker komedi-serie är detta tipset för er! Sara har sagt till mig länge att jag ska se den trots att det inte låter som min serie-typ och när jag väl började förstår jag inte varför jag inte gjort det tidigare. Serien handlar om Joel & Sheila Hammond som tillsammans med deras dotter Abby bor i Santa Clarita. De lever ett väldigt vardagligt liv som mediokra mäklare tills en dag då Sheila börjar kräkas orimligt mycket. Det visar sig snart att hon dött och nu lever som zombie vilket vänder upp och ner på deras - tills nu - lugna liv. I serien får vi följa hur familjen ställer sig in till deras nya liv (där Sheila nu behöver äta människor för att inte bli galen) och runt varje hörn väntar nu nya överraskningar på jakt efter en förklaring och ett motgift. Karaktärerna är intressanta, handlingen är underhållande, skämten / humorn är klockren och skådespelarna (specielt Timothy som spelar Joel, wow vilken inlevelse!) gör sina roller väldigt bra. Så tips tips hörrni, denna är helt sjuk - och sjukt rolig. 

Kommentarer
Postat av: Linda

Den ska jag se! :D

Svar: Tips tips :D
Josäfin

2019-07-05 @ 21:50:50
URL: http://www.nouw.com/LindaLinnros
Postat av: Linda

Den ska jag se! :D

2019-07-05 @ 21:50:50
URL: http://www.nouw.com/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0