I always thought I would sink, so I never swam.

 
Veckans Låt: GIRL IS A GUN av Maja Francis har spelats på repeat denna vecka, sommarkänsla på topp !
 
Veckans Cravings: Alltså tog äntligen tag i att köpa hem jordgubbar, fyfan vad jävla gott det var. Vill leva på detta at the moment.
 
Veckans Serie: Alltså att netflix droppat Jessica Jones säsong 3 är ju guld, speciellt eftersom att de gick ut med att det skulle bli en typ för en månad sedan när jag var säker på att det inte skulle bli något mer. Bra jävla överraskning hörrni!! Annars har ocksåt Big Little Lies börjat igen, guld!
 
Veckans Bio: Vi drog iväg i torsdags för att se nya x-men filmen! Inte lika dålig som Apocalypse men inte heller lika bra som First Class eller Days Of Future past. Den var lite rörig, hade en ailien storyline med en faceless army (alltså hur trött är man inte på det??) men annars enjoyable!
 
Veckans Ser Fram Emot: Alltså just nu vill jag bara sätta mig på planet till Spanien med vännerna och ta semester. Sol, bad, gott sällskap och drinkar.
 
Veckans Inköp: Har beställt grejer till årets sommarfest! Temat är MELFEST och kläderna är beställda - detta kommer bli episkt.
 
Veckans Mående: En blandning. Har mått piss och har mått helt okej. Varierar mellan att vilja sova 24/7 och att vara så rastlös att jag sett serier och vandrat runt i lägenheten till klockan 5 och inte kunnat sova. Lite kaos helt enkelt, men det vet ni ju redan.
 
Veckans Klädesplagg: Drömmen när det blev kallt lagom till vår bio i torsdags så att jag fick inviga min nya sweater-dress - BÄSTA plagget don't @ me. Liksom en tjocktröja du inte behöver byxor till är ju ändå det mysigaste plagget att ha, perfekt för bio. (särskilt för mig med långa ben som alltid spräcker mina byxor)
 
Veckans Önskan: Fint väder på midsommar. Är inte taggad än men iår är första som jag kommer kunna vara med hela dagen på så why not önska lite fint väder?
 
Veckans Ser Inte Fram Emot: Ska till läkaren igen för att fortsätta prata om min sjukskrivning och hatar verkligen att vara där. Så ett givet val på denna punkt.

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken härlig lista!

Svar: tack :D
Josäfin

2019-06-17 @ 10:37:57
URL: http://www.theresemolander.se
Postat av: Matilda Berlin

Men åhhh! verkligen så himla kul att läsa hjärtat! Kram <3

2019-06-17 @ 11:13:00
URL: http://matildaberlin.se
Postat av: Linnéa

Så himla härligt inlägg att läsa :)

Svar: TACK :D
Josäfin

2019-06-17 @ 11:20:59
URL: http://linnealiebig.blogg.se
Postat av: Emma Engström

Alltså du aaannaar inte vad jag håller tummarna för att det blir fint på midsommar, chansen känns liten men har hoppet uppe! :'D <3

Svar: haha var drömväder här vid uppsala, hoppas ni hade lika bra!! :D
Josäfin

2019-06-17 @ 20:38:25
URL: http://nouw.com/emmaengstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0