me and my friends, we miss rock 'n' roll

 
Halloj på er! Här har det varit dött. Har varit dött här hemma hos mig också då jag lyckades dra på mig en sjuk jäkla förkylning. Har känt mig väldigt seg i början av veckan men har bara antagit att det är pågrund av medicinen men började få ont i kroppen och i halsen på tisdagen så bestämde mig för att skippa träningen. Fick feber sen på kvällen och sen så har jag varit helt däckad sedan dess. Så har typ halvsovit i sängen fram tills idag. Var feberfri igår och drog iväg på filmkväll med tjejerna. Såg dem ju inte förra helgen och kan ju omöjligt inte se dem på tre helger!! ORIMLIGT. Jag höll mig till vatten och tog det lugnt dock medan de både drack vin skumpa och tequila - likt varje tjejkväll alltså. Så blev chips, skräckis och hundmys, en bra fredag alltså. Får se om det blir lite häng ikväll också eller om jag bara chillar hemma och packar. Drar ju som sagt iväg till Spanien imorgon, så ska bli så härligt att komma bort ett tag. Vädret verkar dock vara emot oss men vi får väl helt enkelt spendera tiden med att shoppa och äta extra mycket god mat. Är ju inte helt fel det heller så länge en är ledig.

Kommentarer
Postat av: Linnea Kinisjärvi

Åh jobbigt med förkylning!

Svar: Verkligen D: D:
Josäfin

2019-11-16 @ 13:51:38
URL: http://linneakinis.blogg.se/
Postat av: Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Usch vad tråkigt att vara sjuk...

Svar: Är SÅÅÅ värdelöst D:
Josäfin

2019-11-16 @ 17:21:22
URL: http://evahle.se
Postat av: Emma Engström

Usch blir galen på denna sjukan som går nu, så jobbigt! Åh det lät ju verkligen hur mysigt som helst!! <3

Svar: Ja man får ju göra det bästa i situationen haha :D
Josäfin

2019-11-16 @ 20:09:21
URL: http://nouw.com/emmaengstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0