and I will not compare other beauty to mine, and I will not become a thorn in my own side

 
Fredrik har flyttat och vi firade det med att komma över och kolla in lådan samt dricka bubbel. Skitsnack, några omgångar drawful, förlust i beerpong och allmänt trevligt häng var väl behövligt efter att ha varit hemma i karantän. Vanligtvis spenderar jag ju hela dagarna med att prata med folk så nog hade man lite abstinens. Sen satt det ju inte helt fel med bubbel heller om vi säger så. Men med en jäkla fin helg med både familj och vänner känns det extra bra att vara ute igen. Går tillbaka till jobbet igen på onsdag och sen ska det väl rulla på lite mer som vanligt. Så ska passa på att spendera resterande två dagar med att vara lite kreativ och plocka fram kameran igen - men idag blir nog min (perfekta) ägg benedict frulle det enda produktiva jag gör. Nu ska jag äta kakor, kolla på några fler avsnitt av Grey's och slänga på en ansiktsmask på mitt stackars ansikte. Vi ses och hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0