I myself was a wilted woman, rowsy in a dark room. forgot my roots, now watch me bloom

 
Min chill vecka blev visst inte så chill, fick hoppa in på jobb både måndag och tisdag. Så efter dessa två dagar saknar jag karantän-livet med Tindra igen haha. Nej men igår var faktiskt en helt ok dag, var rätt så pigg och inge skakig så det bådar ju gott, speciellt eftersom att jag sovit typ 4 timmar max pga fullmåne (tror jag?? brukar sova dåligt då och var ju världens måne igår såg jag sen!). Men har iallafall klämt in lite go-frullar (men snälla finns inget bättre än frukost?? och glömt hur lätt och gott det är med våfflor??) och lite foto. Drog ut Amigo för att försöka fota lite i solen efter jobbet men han var en riktig råtta så det blev inte mycket. Can't blame him tho, boxvila och hungrig ponny med gips/metacam så enligt honom är han ju såååå frisk och vill ut och röjja. Så åkte vidare och stannade vid Sara för att sno Mazarin en stund så hoppas ni är taggade på lite mysiga bilder när hon jagar en pinne i kvällsljuset!! Tror det blev en hel del goa bilder. Så idag äter jag våfflor, kollar igenom bilderna från igår och ska strax iväg till jobbet. Så nu knäcker vi en celsius, köttar jobbet och är 100% redo för sovmorgon imorgon. 

Kommentarer
Postat av: My Nordqvist

Men åååh Amigo då... Kan förstå hans frustration haha. Man får vara nöjd om de inte river boxen typ

Svar: Haha jag är så glad att han aldrig "lärt sig" riva boxen, orimligt snäll på boxvila!! Så är väl helt ok att han är lite råttig annars då haha
Josäfin

2020-04-08 @ 14:23:15
URL: http://mynordqvist.se/
Postat av: Emma Engström

Oj jisses så gott det lät, vore kul att testa!! Klart man ska passa på med go-frullar när man väl kan :> KRAM

Svar: Tips tips, så himla fräscht och gott nu när våren är här!
Josäfin

2020-04-09 @ 20:16:22
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Postat av: Frida

Håller med, frukost är bäst!! <3
Och wow vilka frukostbilder du fått till!!

Svar: Åh men tack!!! :D mina bästa intressen - äta frukost och fota i ett! haha
Josäfin

2020-04-09 @ 21:13:54
URL: http://fridachristina.com/
Postat av: Carro

Vilken god frukost och så härliga bilder! 😍

Svar: TACK :D
Josäfin

2020-04-10 @ 06:57:20
URL: http://nouw.com/carroat

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0