it's so hard when you're with someone; your heart breaks and it ain't no fun

 
Ett sent kvällsinlägg och en hel del med bilder ifrån resten av min helg! Efter att ha haft en redigt sen kväll med skitsnack hemma hos Anna så fortsatte helgen med ett födelsedagsfirande av pappa! Det startade med bowling (kom tyvärr sist :/ trist) och efter det ett stopp med drinkar och hotshots innan vi åt en galet god middag på Villa Romana. Fräscha drinkar och galet god mat - en redig hit! Efteråt stannade vi på shotluckan innan kvällen led mot sitt slut. Denna dag bjöd på hundfotografering, årets första glass och risotto hemma hos mamma och pappa. Vi möttes hemma hos Louise för lunch innan vi drog ut i en park fylld med blommor att sätta ut Juno att modella i (så ni kan ju förvänta er en hel del goa bilder!!). Försökte få lite söta bilder på Tindra också men hon såg mest ut som hon sålt smöret och tappat pengarna, såg bara genuint glad ut när mamma sa "ska vi åka hem" så ja, inte jättetaggad på att fotas helt enkelt. Juno däremot var en strålande modell, vilket ni inom kort kommer få se!! Efter ett glass-stopp bar det vidare till mamma och pappa för middag med mormor och morfar. Dom åt gulash, jag åt hummer-risotto (vem väljer ens gulash i denna situation?? ORIMLIGT). Pappa är ju ett mat-geni så det var otroligt gott. Sedan har kvällen spenderats framför photoshop med en kopp te, en ansiktsmask och alla bilderna på Juno! Ni som följer min instagram @JossanAmigoPhoto kommer få se några av dem redan ikväll, men annars kommer dom nog upp i veckan här! Nu tänker jag bädda ner mig i sängen tillsammans med en skål linsbågar och sista avsnitten av Greys innan jag är ikapp - och därmed fri att kolla i kapp det jag missat i övrigt samt kolla in det på Netflix som jag inte än hunnit plöjt. Bra slut på en jävligt bra helg, vi hörs och ses!

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Det låter som att du alltid GÖR så mycket, och även om jag styr över mitt eget liv och KAN göra mycket är jag helt avundsjuk XD

Svar: Haha ja jag uppskattar att ha många bollar i luften, men är ju också extremt extrovert så får ju väldigt mycket av min energi från att träffa människor! :D
Josäfin

2020-04-20 @ 08:09:13
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Kikki

Fart och fläkt och gullig hund att fota. Den där tungan som sticker ut är lixom pricken över I.

Svar: Haha ja hennes tunga lever ju sitt egna liv!
Josäfin

2020-04-20 @ 09:43:15
URL: http://https://kikkisandstrom.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Åh vilken härlig helg! Och hallå vad gott med hummer-risotto!! Vill haaaa!!

Svar: Får försöka efterlikna och bjuda !! :D
Josäfin

2020-04-20 @ 10:08:08
URL: http://www.sebbestil.se
Postat av: My Nordqvist

Alltså hur bra häng?!?! Och alltså bilderna på voffisen som du lagt upp på insta, JAG DÖR

Svar: Men TACK !! Blev så nöjd med dom själv, ruskigt bra modell haha!
Josäfin

2020-04-20 @ 11:24:26
URL: http://mynordqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0