we are the worthless, cursed with too much time; we get into trouble and lose our minds

 
Ni vet i torsdags när jag bara skulle handla, städa, äta go frukost och sen redigera bilderna på Mazarin med en kopp te och en true crime podd?? Jo det gick ju sådär. Blev istället meddragen ut på uteservering på några glas vin, så var ju inte direkt så synd om mig. Var dock väldigt kallt ute så vi tog ett stopp och käkade på bastard burgers innan vi drog hem till Ronja och Anti för mer skitsnack, hundgos (alltså att alla runt mig har eller skaffar hund?? bästa som hänt) och lite (*host*) mer vin. Okej det blev lite hotshots också, ska inte ljuga. Så rullade ju givetvist hem runt 01.30 i vanlig ordning och sedan var det bara upp och jobba på långfredagen. En celsius och ett glatt humör tog mig igenom 10 timmar i kassan på ICA och efter det var jag hembjuden till mamma och pappa för lite påskbuffé med tidigt födelsedagsfirande av pappa. Ni ser ju maten dom styrt ihop ovan, det var ju dröm!! Var dock lite halvdöd och skakig efter högt tempo på jobbet så blev väldigt lugnt för mig innan jag åkte hem för att tokdäcka i sängen och idag bar det tillbaka till jobbet. Dock hade jag bara ett halvpass idag innan jag kunde checka ut för iallafall två dagar ledigt i helgen. Så har varit och tagit ut Amigo på en liten promenad och storhandlat inför imorgon då jag tänkt styra lite brunch. Bubblet är inköpt, balkongen är vårstädad, min nya högtalare installerad och kylen är full med bär och annat gott. Så ikväll blir det lite bildredigering, te och Grey's för hela slanten - hoppas ni alla har en superfin påsk och firar så gott det går / ni kan / kanske inte kan med nära och kära.

Kommentarer
Postat av: Sharon

Alla dina perfekta bilder på mat får mig att bli hungrig VARJE gång!! Önskar jag orkade stå och göra någon mer ordentlig mat jag också men asså fan, laga mat är det värsta jag vet D;

Kram

Svar: hahaha hatar egentligen också att laga mat men ÄLSKAR ju att äta god mat - min enda motivation haha!
Josäfin

2020-04-12 @ 00:50:49
URL: http://leggohouse.blogg.se
Postat av: My Nordqvist

Borde vara olagligt att lägga ut matbilder när jag är hungrig :((

2020-04-14 @ 14:43:01
URL: http://mynordqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0