just let me believe that you like what you seein' when you're lookin' at me and your heartbeat is speedin'

 
Nej men vilken födelsedags idyll?? Otroligt vad mysigt vi hade igår när vi åkte in till stockholm för att fira Michelles födelsedag! Det bjöds på god mat, skratt, grillat, bubbel, rigabalsam (oh no) och typ den godaste citronkakan jag ätit. Mysigt väder, härligt catch up och en riktigt fin lördags eftermiddag och kväll. Idag är jag lika död som ca alla mina riktiga plantor som folk tagit in i mitt hem - wow vad tröttheten vägrar gå över!! Sovit i hundra år och gjort allt för att pigga på mig men hela kroppen vill bara lägga sig i sängen igen. Började räkna på det och insåg snart att detta är min enda riktigt lediga dag utan planer på över en månad?? Alltså sen min semester?? Har haft NÅGOT varje dag?? Liksom wow "sleep is for the weak" funkar ett tag men nu har det kanske gått lite för långt. Älskar att ha egna dagar men älskar ju att umgås mer så dessa har blivit helt bort prioriterade på sista tiden. Liksom skulle hem och äta ost med nya säsongen av Lucifer i fredags men blev hembjuden till Henrik för häng. Sa nej för att jag var helt död efter jobbet men se på fan så dyker jag upp ändå och kommer hem efter klockan ett??? JAHAPP men vem är förvånad. Idag ska jag verkligen bara chilla, äta mina ost & kex samt kolla Lucifer men nu ska jag försöka pigga på mig?? Vill inte sova bort min lediga "me-day" liksom, så får väl typ ta en promenad eller något?? Ska slå på en podd och fixa lite bilder kanske? Ta en till cola kanske?? Hur som, hoppas ni alla får en fin söndag! Mys till det, ät nå gott och glöm inte er egentid - dvs lev som jag säger och inte som jag gör haha. 

Kommentarer
Postat av: Carro

Såg så mysigt ut! 💕

Svar: det var det veeerkligen :'D
Josäfin

2020-08-24 @ 07:31:48
URL: http://nouw.com/carroat
Postat av: cassandra gigel

så härliga bilder :D

Svar: men tackar :D
Josäfin

2020-08-24 @ 10:08:23
URL: http://cassandras.se/
Postat av: Linnéa

Vilka trevliga bilder! :)

Svar: åhh TACK :D
Josäfin

2020-08-24 @ 11:15:04
URL: http://atouchofnature.blogg.se
Postat av: Hilma Eklund

Åh men gud vad glada och härliga bilder! 😍

Svar: men TACK TACK :D
Josäfin

2020-08-24 @ 16:37:15
URL: http://www.nouw.com/hilma
Postat av: Ida

Vilka härliga bilder, ser så kul ut!

Svar: åh men TACK D
Josäfin

2020-08-24 @ 18:45:35
URL: http://idasivertsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0