the desert don't end, the rain don't fall and I can't pretend I don't want you all

 
En småseg vecka rullar på och fredagen är äntligen här!! Inte för att den kommer med mycket lycka den här fredagen, jag jobbar hela långa dagen både idag och imorgon. Men igår var det äntligen lite ledigt och det spenderade jag med att besikta bilen och köra en secondhand runda med Fredrik. Vi båda fyndade lite smått och tog en lunch på IKEA innan jag släppte av Fredrik hemma och istället svängde in på donken för att köpa med mat hem till Ronja som spenderat dagen något bakis. Vi firade nämligen hennes födelsedag på onsdagskvällen. Jag var helt död efter allt kaos på jobbet med paket och kunder men suget efter vin tog över och vi hade en supermysig kväll. Och natt. Jag kom nämligen hem 03.30 ca, sådär jättestabilt. Men vafan Ronny fyller ju bara 25 en gång. Annars i veckan har jag varit så trött (på livet, på jobbet, på paket och allmänt trött), myst med Tindra på min lunch och kollat klart på The Undoing - helt klart sevärd. Men nu ska vi bara kötta igenom 20 timmar jobb innan jag kan andas ut på söndagen. Vi ses och hörs - hoppas ni har bättre förutsättningar för en superfin fredag heh.

Kommentarer
Postat av: Sharon

ÅH men asså fjärde bilden uppifrån??? olagligt söt

Kram

Svar: hahaha alltså hennes tunga lever ju eget liv
Josäfin

2020-12-04 @ 20:36:06
URL: http://leggohouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0