talk to your man, tell him he got bad news coming

 
Halloj på er! Några bilder ifrån min och Mazarins gårdag - pinnkastning, party fix, hårfärgning och en drive in på Max (Maze ville ha ett mini-mål men tror bossen hade sagt nej till det så hon fick en tuggpinne istället). Nej men har varit hundvakt då Sara tagit mitt pass för att vi skulle kunna styra ihop och handla till min 25års fest idag - sen har jag ju varit off från jobbet hela veckan så vi har ju handlat innan. Men vi startade dagen med en promenad och sen lite kast med pinne så att hon fick spinga av lite energi innan vi skulle in och fixa i lokalen. Jag käkade en sjukligt god macka och sedan drog vi in; blåste ballonger, styrde upp bord, plockade med snacks och allmänt partyfix - s¨nu är vi redo tills ikväll!! Sedan busade vi en stund igen tills vår roadtrip fortsatte mot syrran så att jag blev snygg i håret tills idag och slutligen blev det MAX hemma tills lite serier. Nu är jag redo för festligheter ikväll!! Är givetvis inte helt hundra pågrund av nacken och all den där skiten men mår mycket bättre nu efter akupunkturen. Hade otroligt ont igår, hela bakhuvudet kändes som ett blåmärke men mycket bättre med yrsel / ostadighet osv så bådar gott för ikväll. Mår än bättre idag så är redo för tacos och tequila följt av mello, dans, schlager och beerpong med mormor. Hoppas ni får en jävligt fin lördag, det kommer jag ha! Nästa alla favoriter på samma plats, har tvingat på alla färgglada outfits och känner bara att vi kommer ha så jäkla kul! Nu ska jag bara ta det lugnt hela dagen, ha värmekudden på nacken, fixa sminket och hoppa i min orangea-suit - sen bär det av! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Alice

Så roligt ju med lite partaj ikväll! :D

Svar: Blev SÅÅÅ lyckat! :D
Josäfin

2020-02-08 @ 13:51:54
URL: http://nouw.com/aliceemericsson
Postat av: Delila

Åhh så gott med max <3

Svar: Så orimligt gott!
Josäfin

2020-02-09 @ 10:04:38
URL: http://delilabasic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0