jossanamigo goes 25

 
Halloj på er!! Idag fyller jag år, 25 för att vara mer exakt, och det känns jävligt orimligt. Har startat med en smoothiebowl och te innan jag strax ska dra till jobbet. Mer speciellt än så blir det inte haha! Jobbar även min fösta dag på 100% imorgon vilket inte bara är ett långt jäkla lördagspass på tio timmar utan vi ska också bjuda på "stammis-tårta" i sann ICA anda. Efter det tar jag dock helg och kommer fira med familjen och några vänner tillsammans med mello och mat. Uppvärmning tills nästa helg då jag är ledig och vi ska fira riktigt redigt. Men just nu ska jag knäcka en celsius för att överleva dagen, luncha med mamma & pappa samt gråta en skvätt över att min träningsvärk från boxningen fortfarande hänger sig kvar!! Inget har känts mer 25 än tredje dagens jävla träningsvärk hahaha.

Kommentarer
Postat av: Wifeey

Stort grattis till dig 🎈🥳

Svar: TACK :DD
Josäfin

2020-01-31 @ 10:37:54
URL: http://wifeey.se
Postat av: Angelica Wåhlin

Wow, stort grattis till dig :D

Svar: TACK !! :D
Josäfin

2020-01-31 @ 22:46:51
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0