name a better duo than vi & mello final, I'll wait

 
Nej men vilken succé kväll, det ser ni ju!! Tapas, drinkar och mellofinal följt av fest hemma hos Ronja har väl aldrig slagit fel. Startade dock fredagen med att köpa hem pizza påväg hem från jobbet innan jag somnade riktigt tidigt bara för att vakna upp och känna mig riktigt krasligt. Sjukt trött, halsen svullen som fan (eller ah det är väl lymfkötlarna som är svullna då jag inte har ont i halsen utan är ju utanpå som är så svullet att jag fan inte kan böja ner huvudet) och rätt så skakig. Inte alls vad jag vill när en kämpat sig igenom veckans jobb och somnat tidigt för att vara pigg och kry till mello. Men det sket vi i och stack iväg för att handla tapas och drinktillbehör. Spenderade eftermiddagen att halvsova på Ronjas soffa (pigg hahaha) och sen blev det glitterfix samt matförberedelser. Lite mat och bubbel senare var jag redan piggare sen. Så blev bubbel och ett redigt tapasbord innan vi började med våra drinkar lagom tills melodifestivals finalen. Vi körde att vi styrde en drink var och blev allt ifrån espresso martinis, bubbeldrinkar, daquiris, glitterdrinkar och annat gott! Min innehöll vodka, hallonmix, mynta, sprite & glitterfisk - rekomenderar!! Sen blev det ju en given shot för att fira MAMAS vinst i mello!! Wow vilken stress när poängen delades ut, men rätt vann tillslut ändå. Hade dock inte klagat jättemycket om vi skickade Dotter men The Mamas bidrag är ju på helt annan nivå än alla andra! Sådan feelgood låt, blir glad varje gång den slår igång på spellistan. Sen blev det mer bubbel, mer shots, hundmys, promenad och massor av skitsnack. Slutade i vanlig ordning med att jag ramlade in hemma efter 04 och idag är en ju redigt seg. Har sovit väldigt dåligt men halsen är iallafall inte lika svullen (bubbel och shots > alvedon, just saying) så ska väl chilla resten av kvällen, kolla på Grey's och eventuellt ta mig till max och köpa burgare (liksom hur gott??). Lite lagom att göra innan nästa jobbvecka rullar in, hoppas ni alla hade lika bra mello-lördag som vi hade!! Är ju svårt att misslyckas när en hänger men kanske världens bästa mellogäng.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oh, vad festsugen jag blir av att se alla de fina bilderna! Mer sådana kvällar åt folket tack :D

Svar: Var verkligen en drömkväll!! :DD
Josäfin

2020-03-08 @ 17:43:58
URL: http://zofia.devote.se
Postat av: Pauline Hurtig

vad kul :D

Svar: Om det var :D
Josäfin

2020-03-08 @ 21:00:06
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
Postat av: Delila

Åhh så trevligt det ser ut <3

Svar: Det hade vi verkligen!!
Josäfin

2020-03-09 @ 08:11:46
URL: http://delilabasic.devote.se
Postat av: Anita

Wow, ser magiskt ut! :D

Svar: det VAR magiskt :D
Josäfin

2020-03-09 @ 08:30:19
URL: http://siliiins.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Oj, jag vet knappt vart jag ska börja. Det ser helt magiskt ut med sällskap och dryck!! Det låter verkligen som ni hade det helt underbart och wow för glitter shot!

Svar: Det hade vi verkligen!! och kan verkligen rekommendera glittershotsen! :D
Josäfin

2020-03-09 @ 15:49:01
URL: http://beattriicee.se
Postat av: My Nordqvist

Alltså tapasbordet är ju helt sjukt, GE MIG!!!!! Och sen alla drinkar på de liksom, DÖÖÖR

Svar: Ja alltså DRINKKVÄLL är det bästa som finns när alla bjuder på varsin! (och tapas har aldrig varit fel hehehe)
Josäfin

2020-03-10 @ 08:45:37
URL: http://mynordqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0