hade mer att uppdatera om när jag var i karantän än jag har denna helg

 
Oj vilken o-händelserik helg detta har varit! Men sådanna har en ju också, tror även att det var bra för min kropp att verkligen bara få tagga ner lite. Den har ju som sagt mått lite skit i veckan. Så mysig helg trots att jag känner mig uttråkad och småstressad över att inte hitta på något när jag vet att jag ska jobba nästa helg, men har ju trevliga planer redan i veckan nu så vet inte varför jag stressar? Känns kanske bara helt oproduktivt helt enkelt, men har satt mig i arbete på andra vis. Har gjort en del yoga, druckit massor med te med citron i (halsen svullnade fan igen efter lasern på nacken tror jag?? helt sjuk) och sen har jag börjat gå igenom massor med bilder för att "hedra" min lilla Canon EOS 500D som ju har lämnat oss nu i maj. Trodde att det skulle gå så smidigt och lätt men wow vad mycket roligt det hittades! Så har massor med gamla goda bilder att bjuda på, ursäkta till er alla på min instagram för allt spam. Men annars har jag kollat serier, gjort pizza och nu rullar en ny vecka in och den startar vi även med gofrulle av mackor. Hinkar fortfarande te och ska strax iväg till jobbet, så produkiv morgon? Nej. Kreativ morgon - jajamän! Plus det bästa denna måndag - min nya bäbis har kommit !!! Så innan jobbet svänger vi förbi och plockar upp min nya stjärna - en Canon EOS 800D. 

Kommentarer
Postat av: Tina

Man behöver helger som är lugna med faktiskt! <3 Det är skönt att bara ta dagen som den kommer och ta de lite lugnt med! :) Kul att du har lite roliga planer i veckan! Så kul att hämta den nya kameran idag med! :D Åh vad gott det där såg ut, tycker om avokado jag med, så gott! Kram<3

2020-05-18 @ 13:45:09
URL: http://nouw.com/tinafalkestad
Postat av: Emma engström

Haha men vad gulligt med bilderna och att hedra kameran lite <33 Vad är det för yoga du kör på? Om du har något program eller så du vill tipsa om? :> KRAMIS

Svar: Jag brukar söka program på youtube!! Så tips! Sen blandat med mkt stretch av rygg / ländrygg inblandat :D
Josäfin

2020-05-18 @ 18:58:43
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Postat av: My Nordqvist

Men ge miiiiiiiig

2020-05-19 @ 15:02:01
URL: http://mynordqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0