we're fucked up in a beautiful way

 
Nej men hörrni, vad hände med denna helg?? Den drog förbi snabbare än jag lämnar jobbet en fredagskväll. Hunnit blogga något har jag inte heller - har haft fullt upp med att jobba, äta chips, mysa i stallet, dricka shots i MASSOR, ta en fyllenap på golvet klockan 4 på natten, vara bakis och haft mysigt bakishäng. Nej men delad baksmälla är hälften av en baksmälla!! Sen hjälper även pizza, skräckis och chips. Absolut inte bakisshots i form av en gigantisk moranisse utan grädde, don't be like us! Nej men fin helg ändå, startade med myskväll hemma hos Ronja med henne, Estelle och idol. Lördagen startade med jobb följt av en ridtur med mos - och hörrni!! Mamma var med tillsammans med kameran så nya ridbilder coming up!! Kommer inte ens ihåg sist vi fick vara med framför kameran?? Sååå kul!! Ska slå på en podd och fixa lite med dem så fort jag postat iväg detta. Men tillbaka till helgen så spenderades lördagen hemma hos mig med bubbel och shots i massor. Ingefära vodka (bra för fyllan och mot corona), moranisse, tequila (i massor), chillishots och nutellashots. Vi satt på söndagen och räknade upp allt och kände "inte konstigt att vi mår skit idag". Jaja, kul som fan hade vi iallafall. Tills jag vaknade (klockan 14 japp) och hade min andra riktiga baksmälla för året. Vi drog ihop för bakishäng och myste ihop oss i soffan framför Happy Death Day 2 (rekomenderar inte, 1 är dock guld) och Crazy Stupid Love (rekomenderar!! baksmällan blev 99% bättre). Sen nu är det måndag igen och jag har en stägningsvecka framför mig. Passar faktiskt perfekt med lite sovmorgon, sena kvällar med att fixa med mina album och redigera bilder med en kopp te. Nej men tidig höst, fyfan vad fint!

Kommentarer
Postat av: Louise

Underbart ju! :D

Svar: verkligen !! :D
Josäfin

2020-09-28 @ 14:18:59
URL: http://louiseelinore.com
Postat av: Mirre

Såg ut som ni hade en väldigt härlig brakfest =d

Svar: om det var hahahah
Josäfin

2020-09-28 @ 22:59:15
URL: http://sweetwordsbymirre.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0