everyone I know's a kid who'll turn out like their fucked up brother did

 
Ahhh tiden går så fort?? Jag har så mycket att göra och hinner ingenting, vill göra allt möjligt samtidigt som jag är så otroligt trött och bara vill sova. Men i torsdags var jag ledig och den spenderades med att redigera bröllopsbilderna och vara hundvakt åt Tindra. Vi avrundade mot kvällen och käkade hemmagjord pizza framför netflix Clickbait. Fredagen var seg och efter jobbet blev det en tur till Amigo innan jag avslutade hemma med småplock. Lördagen startade med jobb innan jag åkte till stallet. Vi red ut en tur i den otroligt mysiga vädret och sen efter lite gos i stallet rullade jag hem för att direkt hoppa i badet och styra ihop lite mat - dags för festligheter! Sara har fyllt år och vi firade med bowling, fyrkamp, otroligt god tårta och avrundade med drinkar, bubbel och shots på hamnpaviljongen. Många skratt och en otrolig kväll, välbehövligt denna slitna vecka! Igår spenderade jag dagen med sovmorgon, bildredigering och avrundade åter igen med att mysa ner mig i sängen till serier. Denna sega måndag har jag styrt ihop en wook med räkor och inte mycket annat har hänt. Är otroligt trött och skulle verkligen behöva en helg efter helgen, men denna vecka har jag stängningsvecka - så lite redigeringsjobb borde kunna bli gjort. Nu ska jag tacka för mig och dra iväg till stallet innan jobbet. Ses och hörs, ta hand om er!! Unna er nå gott att äta ikväll, guldkant på måndagen!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Wow, vilka bilder - älskar vovven såååå söt 😍😍😍😍

Svar: 😍😍😍
Josäfin

2021-09-03 @ 08:57:02
URL: http://https://nouw.com/Linnealiebig

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0