uppesittar, julafton & juldag

 
Nej men vilken otrolig jul jag haft! Är ju den mysigaste högtiden vi har, så tacksam att vara så nära min familj och fira. Detta år blev det uppesittarkväll med middag tillsammans med familjen och Willams föräldrar. På julafton blev det först jobb till klockan två innan jag packade ihop och så blev det jul-lunchen hos mormor och morfar. Efter några äckliga snaps och skitsnack över god mat så hamnade vi hemma hos oss med drinkar och Fia med Hutt. Japp, ny jättenormal jultradition (kanske lite för mycket hutt för vissa av oss hahahaha). Sedan blev det skaldjur till middag, vilket var perfekt efter en sen lunch. Sedan blev det bara mys, paketöppning och skratt. Ett perfekt avslut på julen. Jobbade juldagen också (vad PIGG man va) och sen på kvällen blev det skratt, beerpong, tequila och massor av trams-snack hemma hos Thea. Blev inte allt för sent för mig eftersom att jag var tokdöd och igår så var det verkligen å-ter-hämtning delux. Kollade klart på The Witcher (så bra säsong ?? hallå?) och halvsov halva dagen för att sova ikapp veckan. Så jäkla skönt. Idag har jag fått en nyhet som jag snart kommer kunna dela med mig av, men är så otroligt glad och har en del att fixa inför det. Så kanske fortsätter bli lite dåligt uppdatering en stund. Men vad gör det om hundra år? Hoppas ni alla har haft en fin helg - även om ni inte kunnat fira med familjen, har familj att fira med, har jobbat, haft det jobbigt mentalt eller har annat jobbigt på sin tallrik denna helg. Extra kärlek och kramar till er ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0