you're fuckin' with a Goddess; and the bitch bites back

 
Wow vad mycket fritid en har just nu hörrni!! Jag bara jobbar, sover eller är på språng. Förra veckan blev det bio - äntligen dags för nya spiderman !! Och jääklar, hörrni. It was a ride. Otroligt, stark rekomendation!! Annars har jag fått en tidig julklapp i form av ett kylskåp som jag fått hjälp att sätta in och sen har det varit jobbkaos och julfirande med kusinerna. Det bjöds på god mat, dricka, julklappsspel och skratt - samt noll sömn. Söndagen spenderades sen med pizza och harry potter hemma hos Ronja & Anti (dvs min bästa sortens söndagsaktivitet). Igår var jag ledig och spenderade verkligen hela dagen med att vila upp mig inför resten av denna vecka. Var verkligen tokdöd efter kaoset på jobbet i fredags, jobb på lördagen och sedan direkt firande med släkten. Och det blir inte mindre drag denna vecka. Men vafan det är julvecka och fyfan vad mys det ska bli på fredag. Kram på er och hoppas ni har en fin vecka framför er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0