födelsedagsfirande, mimosabrunch, mello och sleepover

 
Nej men wow vad bra en mår denna måndag!!! Har inte alls skrattat sönder halsen, sovit noll och druckit alkohol i 14+ timmar?? Försökte få mamma att tycka synd om mig men hon sa bara att det var självförvållat!! Men fyfan vad fint vi har haft det. Riktig guldhelg så att halsen är fucked och lägenheten är stökig som fan (och full med glitter som aldrig kommer lämna mig) skiter vi i just nu. Vi firade iallafall min födelsedag med brunch och mimosa iklädda färger och glitter. Våfflor, avocadomackor, kakor och annat gott varvades med tequilashots medan vi snackade skit och skrattade tillräckligt för att mörda mina stämband. Närmare kvällen när vi var något onyktra beställde vi hem MAX och sedan var vi redo för mello!! Enda som är viktigare än min födelsedag är fan mello, dock lite besvika på första omgången måste vi säga. Trist då Lena PH var grym i sin programledar-roll. Men vi körde drinking-game och drack bubbel med sockervadd - samt drog några shots till, som om vi inte redan shottat nog?? Vi körde iallafall vidare sent till natten och sedan efter att vi städat upp lite hängde jag och Elin med hem till Ronjtonio där det lovades äggmackor och sleepover. Skulle ändå dit dagen efter för bakishäng och spicyhot så why not?? Så söndagen spenderades nedbäddade i soffan med mat, snack och film. Sen promenderade jag och Elin hem till solnedgången när jag var redo att möta mitt fylleslag till lägenhet. Dock hade vi ju lyckats städa 75% så idag (måndag) tänker jag bara damsuga och plocka under det sista. Så japp, världens finaste födelsedagshelg part 2 måste jag ändå säga. Världens finaste vänner jag har ändå, blir ju gråtfärdig bara att tanken på vad fina dom är. Wow hörrni. 15/10 helg fina ni, nu ska vi bara överleva veckan efter dessa festligheter också heh.

Kommentarer
Postat av: Elin

Så kul med party! <3

2021-02-08 @ 14:20:36
URL: http://nouw.com/johnssons
Postat av: T'

Så härliga bilder! Ser riktigt trevligt ut!

2021-02-08 @ 16:59:01
URL: http://devote.se/babustyle
Postat av: Marie

Ser ut som om ni hade det toppenhärligt. Tack roligt att du tyckte jag fixat naglarna snyggt

2021-02-08 @ 21:36:30
URL: http://sweetwordsbymirre.com
Postat av: Josefine

Meeeen vad mysigt!! :D

2021-02-09 @ 08:00:37
URL: http://jlandgrens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0