my life's a mess, but it's hot

 
Nej men när hade en senast en dag utan nåååågot planerat? Igår var det första hel-lediga dagen jag bara kunde slappa hemma på hur länge som helst. Så jag tog sovmorgon, jag kollade serier, lagade matlådor, lyssnade på podd, drack te och redigerade massor av bilder från helgen. Herregud vad skönt. Tog även ett långt bad och slängde i ny hårfärg i håret. Så japp, skönt att chilla lite samt vila rösten, kanske slipper målbrottsrösten idag. Annars i veckan har jag verkligen inte gjort något vettigt, mest jobba och binga Cobra Kai samtidigt som jag klunkar varmt te med ingefära. Har också tagit på mig ett extra pass i helgen för en kollega som ska bort och hälsa på familj (därav att jag blev ledig igår) så imorgon blir det jobb hela dagen lång igen. Så ikväll blir det inte mycket kul planerat helt enkelt, iom att jag stänger idag. Blir väl att köpa hem fryspizza och bädda ner mig till säsongs-starten på Good Trouble som jag inte han se igår. Men det är väl det denna vecka; mycket jobb, mycket serier, mycket te och en del god mat. Trevlig fredag på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Så fin du blev med nya hårfärgen =D

Svar: nej men TACK :D
Josäfin

2021-02-19 @ 19:51:52
URL: http://sweetwordsbymirre.com
Postat av: Frida

Gud vad härligt det låter! Och så mkt gott!! Snygg hårfärg med :)

Svar: åh men TAAAACK :D
Josäfin

2021-02-21 @ 19:07:13
URL: http://fridachristina.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0