never thought your jokes were that funny, but ain't it funny how I'ma have the last laugh

 
Halloj sådär på söndagskvällen. Litet inlägg innan jag ska bädda ner mig med värmekudden och kolla serier. Denna helg har rullat fram i galen fart igen, känns verkligen som jag bara jobbat och sovit? Men jobbet har verkligen bara rullat på, tog ju som sagt en kollegas pass i lördags men den dagen gick orimligt smärtfritt. All den smärtan kommer väl nästa helg när jag jobbar samma jäkla långa pass - men det är ett senare problem. Efter jobbet sen så plockade Elin upp mig så drog vi hem till Fredrik för att kolla mello och snacka en redig massa skit. En hel del vin kan vi ha druckit också medan vi löste världens problem och kollade på eurovision compilations på youtube. Lördagens mello var väl inte det bästa i bidragsväg (minus bästa schlagerqueen Charlotte och Tusse då) och vi saknade redan Oscar och Anis i programledar rollerna. Idag har jag bara segat mig fram och har verkligen halvsovit i sängen halva dagen medan jag hoppat mellan serier och att scrolla på instagramreels. På kvällen mötte jag upp familjen och vi åt ute på pinchos. Otroligt gott och trevligt - perfekt avslut på denna helg ändå. 

Kommentarer
Postat av: Mirre

Gott och mys att kika på serie och mysa med värmedyna, snacka om lite kvalitetstid

2021-02-21 @ 23:20:47
URL: http://sweetwordsbymirre.com
Postat av: Anita

Åååh, värmekudde lät inte Fel :) kram

Svar: alltså tips !! SÅ VÄRT
Josäfin

2021-02-22 @ 08:46:14
URL: http://https://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0