spelkväll, minus på sömnkontot, kryptiska lappar i brevlådan och en aw minus work

 
Nej men otroligt vad helgen flög förbi?? Åh vad utvilad en är efter sin lediga helg, har absolut inte gått och lagt mig 05.30 varje dag?? Självhatet är på topp när en är döende en måndag men samtidigt är jag väl döende varje måndag så shit the same. Fantastiskt har det varit iallafall!! Efter jobbet i fredags svirade jag om och så tog jag mitt vin och drog direkt hem till Sara och Thea. Vi spelade jackbox (har inte inte spelat, ni måste!!) och skrattade tills jag hade ont i magen, vi shottade som det inte fanns någon morgondag, retade Fredriks konstiga halsmandlar så han fylleringde sina föräldrar, gosade med Mazarin och helt plötsligt var klockan 05 och vi vandrade hem. Fyfan vad fint. Fast inte lika fint när jag vaknade 08 och inte kunde somna om. Aja, drog mig till 12 och sen var det bara att gå upp för att en lovat att styra aw hemma hos mig. Städade, tog ett långt bad, plockade undan, fixade lite snacks och sen unnade sig gumman lite foodora. Så lite thaimat senare kom Sara och Mazarin över. Vi drog i en liten fördrink och sen rullade resterande av ICA gänget in. Även här blev det massor med shots, skitsnack om kunder (hahaha sorry </3 men allt var välförtjänt), spelade lite beerpong (tjejerna förlorade tyvärr) och sen snackade vi skit fram till klockan var 05 igen?? Fyyfan?? Att en ens lever?? Knappt att en gör det men ändå. Sov bort halva söndagen innan jag städade upp fylleslaget i lägenheten, slängde skräp, tog en promenad och sen satte jag mig vid datorn och käkade mina thairester. Hittade även en kryptisk lapp i brevlådan, spännande!! (Men var väl mest glad att det inte var en lapp från en granne haha). Avslutade med att bädda ner mig med godis och bingade The Vinx Saga på netflix. Men japp, sista veckan som 25 börjar nu! Fyller fan 26 på söndag nu?? Förlåt men så gammal nu?? 25 var liksom nice, men 26??? NÄÄÄÄR blev jag så gammal? Känner mig typ som 22 tbh. Eller ah, 22 i sinnet och 82 i kroppen. Skål på det, nu kickar vi igång denna vecka!! Knäcker en redbull as we speak!! Kämpa Jossan!!

Kommentarer
Postat av: My

Hahaha alltså underbart juuu

2021-01-26 @ 12:57:19
URL: http://mynordqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0