I just wanna let 'em know; this baby don't cry

- stugan 2012-2021 -
 
Wow denna vecka har bara flygit förbi!! Jag har försökt sova ikapp lite till helgens stuganfärd - vilket gick sådär då min lugna tisdag byttes ut mot "ta en öl och äta på stan" vilket senare blev drinkar, shots och komma hem sent. Vad ovanligt. Igår mötte jag upp Agnes och hennes hund efter jobbet och tog ett glas eller två. Hon är hemma från malmö och har absolut prickat in den helgen jag är 100% borta. Men en liten stund han vi träffas och snacka skit - samt mysa med hunden. Alltid värt att förlora sömn för!! Men idag är jag lika pigg som en zombie, jobbar hela jävla dagen MEN SEN rullar jag och Sara iväg till stugan med ett stopp i uppsala för att hämta folk, äta på max och sen spelas musiken högt påväg till sommarens bästa helg. Tionde året vi åker till stugan nu, hur sjukt? Folk har haft sina första fyllor, folk har blivit nollade, folk har sabrerat ölflaskor med kubbklossar, folk har haft shotrace, folk har spytt i ljusets hastighet, folk har sprungit nakna i regnet, folk har blivit vänner för livet och folk har blivit tillsammans på ett loft. Vädergudarna verkar inte vara på våran sida, men vad gör det när jag kommer vara fast i skogen med världens bästa gäng och oändligt med apor-vin? Så vi ses och hörs när jag kommer hem och vaknar till liv, kram på er!! 

Kommentarer
Postat av: T'

Mysigt att åka till stugan!

2021-07-30 @ 17:21:09
URL: http://nouw.com/thereselinneaa
Postat av: Sharon

asså åh jag älskar verkligen att ni gjort detta till en årlig tradition! 10 års jubeleet måste ni fira ordentligt!!!!

Svar: om vi gjorde !!
Josäfin

2021-07-31 @ 09:55:53
URL: http://leggohouse.blogg.se
Postat av: Celine

Du ser ut att ha det så otroligt roligt <3

2021-07-31 @ 18:58:52
URL: http://nouw.com/celinelundqvists

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0