I wanna fall in love, I wanna crash and burn but learn to rise above

 
Nej men förlåt för denna otroligt bildbomb, men wow wow wow vad vi levde livet i helgen! Den startades i fredags med daquiris hemma hos Thea och Sara innan vi drog oss till Hamnpaviljongen för att fira Antonio och Robins födelsedag. Vi beställde in mat, drinkar och shots i massor. Snackade massor av skit och skratten ekade i den varma kvällssolen. Det var skinnybitches i massor, så mycket shots att det började sina ute i baren, hyllningar till bästa bartender Louise och vi sjöng Ja Må Dom Leva mellan skålandet. Fyfan vad fin kväll, som jag saknat att få vara ute på krogen med detta kalasgäng! Totalt slut efter en varm dag och festande sedan eftermiddagen rullade vi tillslut hem, käkade mackor och somnade. Bara för att vakna tre-fyra timmar senare av att mitt rum KOKAR så jag gick upp för att slå på min fläkt, dricka ett glas vatten och sen halvsov jag några timmar till. När jag låg i badet, drack cola och lyssnade på schalgerlistan ringde Ronja för att berätta att de vaknat till liv och vi gjorde planer för att ses i källparken för dagsfylla, födelsedagsfirande 2.0 och äta sushi. En otroligt varm dag ute i parken med hundmys, ännu mer shots och massor av glas med vin och piggelin. Hjärtan i himlen, kubbmatcher (vi vann, det ska poängteras!!) och på kvällen beställdes det pizza. När solen gått ned och myggen började rulla in flyttade sig resterande hem till Ronja och Antonio medan jag faktiskt gjorde det vuxna valet att gå hem (för första gången typ?? wow). Både för att jag var helt slut men även för att jag på söndagen skulle hoppa in i bilen och åka hem till Carro och Simon. I augusti ska jag ju som sagt i inlägget innan fota på deras bröllop - and that's a wrap! Igår jobbade jag mina 5 timmar på ett kokande ICA och nu är semestern igång igen! Ikväll blir det först träning och sen följt av vin - en lagom balans när det ändå är en sliten tisdag men ändå lite semester. Hoppas ni tar hand om er i varma sommaren, kom ihåg att dricka vatten idag hörrni! Unna er lite smått och gott, få i er lite salt (chips är att rekommendera) och ha en superfin dag ♥

Kommentarer
Postat av: T

Men wow vad härligt det ser ut! Vill bara hoppa in i bilderna och vara där med er!

Svar: haha åhh men tack 😍
Josäfin

2021-07-06 @ 16:02:00
URL: http://nouw.com/thereselinneaa
Postat av: Emelie Andersson

En otroligt fin och härlig bildbomb tycker jag, tack för den :) ser verkligen ut som en grym helg!

Svar: åh men TAAACK 😍
Josäfin

2021-07-06 @ 22:31:37
URL: http://nouw.com/emelieanderssoon

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0