thank god it's friday and I'm feeling alive;

 
Nej men denna vecka? Vad den fullkomligt flyger fram!! Fyfan semestern går mot sitt slut för nu men vi ignorerar det och lever vårat bästa semesterliv. I måndags jobbade jag ju och efter det blev det att hoppa på bussen in till stan igen för att möta upp tjejorna för bio. Vi såg äntligen Black Widow, och den var lika otrolig som förväntat. Den bjöd på action och skratt och var 10/10 värd att se på bio!! Nej men wow liksom. Efteråt tog jag och Fredrik en drink (och några hotshots) innan vi rörde oss hem. Tisdagen var rätt seg; tog sovmorgon och jag satt mest framför datorn och fixade. På kvällen drog jag iväg på ett boxpass och sen snabbt hem igen för att svira om till prosecco häng hemma hos Peter. Vi snackade skit, blev ätna av myggor samt drack typ 100 flaskor vin och prosecco. Onsdagen var brinnande varm så efter en liten lunch med Ronja och Anti åkte vi ett gäng hem till mina föräldrar för att inta deras pool. Torsdagen packade vi om och drog hem till Ronjas föräldrar för att hänga vid deras pool. Enda som fått mig igenom värmen - poolhäng och prosecco. Igår på kvällen var jag och familjen ute på ibreico och åt tapas. Ni hör ju?? FULLT. UPP. Men vill faktiskt inte ha något annat sista semesterveckan. Idag inväntar jag Evelina som ska hälsa på över helgen och har städat upp hemma samt handlat lite inför helgen. Så klart vi avslutar denna semester with a bang - sommarfest ska styras!! Hoppas ni inte svettas bort allt för mycket i värmen, dricker mycket vatten, äter mycket glass och tar hand om er! Kram! 

Kommentarer
Postat av: johanna

Men gud vad många härliga saker som hänt <3

2021-07-17 @ 13:46:44
URL: http://www.nouw.se/johannna

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0