when I write songs and tell myself it's art; and I drink alcohol 'til I see stars

 
Nej men här kommer en otrolig bildbomd ifrån denna helg, wow vad den varit fantastisk men rullat på alldeles för fort. Den startade med en rivstart efter att jag slutat jobbat på fredagen med en tequila-shot på Ronja och Antis balkong. Kvällen rullade vidare med deeptalks på balkongen, mängder med shots, rundgångar av BH:ar och en jävla massa skratt, avslutades med att vi rullade hem runt 03 och Eddie spelade Veronica Maggios nya låt på repeat hela vägen hem. Jag gjorde nattmackor och somnade runt 04 och vaknade av att solen sken in rätt i ögonen strax efter 08 på morgonen. Trött som ett as försökte jag somna om och lyckades tillslut med en liten kudde över huvudet tills Fredrik ringde mig vid 11 och frågade när vi skulle till IKEA - dvs fylleplaner ifrån fredagsnatten. Vi hoppade in i bilen strax efter 12, plockade upp Ronja och Anti innan vi körde en lunch på IKEA och lite second hand shopping. Eftermiddagen spenderades med kubb och soldyrkande i Källparken innan vi åter igen hamnade hemma hos Ronjtonio. Igår vaknade jag med ett meddelande från mamma som undrade om jag ville luncha och sola hemma hos dem innan vi skulle ut och äta på kvällen. Sagt och gjort, jag gick upp, fixade mig, hoppade in i bilen och sen blev det halloumisallad och solhäng runt poolen hela eftermiddagen. Otroligt vad lite sol kan pigga upp!! Helgen avslutades med middag med familjen på resturang Tzatziki med otroligt god mat och trevligt sällskap. Så helgen får absolut 10/10 - otroligt!! Sol, vänner, vin, skratt, sommarkänslor och väldigt lite sömn. Nu kickar vi vidare på denna vecka och hoppas solen fortsätter vara med oss. Juni imorgon, alltså fyfan vad sjukt?? Ta hand om er och hoppas att ni njuter av solen nu - eller bara hänger inne framför en serie tbh. Ingen solhets! 

Kommentarer
Postat av: johanna

Men wow vilka härliga bilder ni tagit <3

2021-05-31 @ 14:51:06
URL: http://www.nouw.se/fantasyfoto
Postat av: Ida

Meeen så himla underbara bilder!! Ser ju helt magiskt ut :'))

Svar: 😍😍😍
Josäfin

2021-05-31 @ 21:56:54
URL: http://idanilssonphoto.se
Postat av: Emelie

Men wow vilket partaj😍

Svar: det var det verkligen 😍
Josäfin

2021-06-01 @ 12:00:46
URL: http://www.nouw.com/emelivet
Postat av: Yolanda - Kreativ text, vardag, alternativt fotografi

Härliga festbilder ^^;

2021-06-01 @ 18:33:28
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0