lover haven't you heard; the Devil was an angel first

 
En förkylning har påbörjats och jag har hosta på första gången på år och dar, men vad gör man inte för serotonin-kickarna när man umgås med dessa?? I torsdags mötte jag upp med Sebbe och Fellan för att snacka skit över lite mat och en drink eller två. Sleten på fredagen men då jag ändå skjutsat in mina föräldrar ner på stan så stannade jag till hos Ronja och Anti. Som om jag inte känner migsjälv så hamnade vi givetvis vidare på Ångkvarn och drack öl (ah inte jag då bc körde bil) tills klockan tolv? Jahapp!! Körde hem mig, Robin och Wilma sen med en drive in på max för middag. På lördagen var en ju fortfarande sleten trots nykter kväll men fräschade till mig och tog bussen ner till Ronjtonio igen. Vi skulle på Pernilla Wahlgrens show men då den blev inställd i uppsala så gjorde vi en dag av att dricka bubbel för att fira deras lägenhet och drog ut och åt middag med Anti och hennes föräldrar. Det var ostron, vin, drinkar och god mat med trevligt sällskap. Senare mot natten mötte jag och Antonio upp på Mijesto för tequila och skitsnack med otrolig volym på musiken (tror detta är boven till halsen!!). Söndagen tänkte jag spendera i sängen men Ronja skrev och sa att det blev bakishäng med spicy hot och film - och vem är jag att säga nej? Dock inte så nöjd med deras flytt när jag inte längre kan gå till bakishänget på fem minuter. Aja, otrolig helg iallafall. Hoppas den inte drar ner mig i en förkylning, oj vad det preppas nu med ingefära och kurer. Puss på er, nu ska jag försöka att inte snacka sönder halsen mer på jobbet. 

Kommentarer
Postat av: Ida

Ser roligt ut! Hoppas förkylningen ger med sig!

2021-11-11 @ 10:57:58
URL: http://idasivertsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0