tell me, are we finished now? 'cause every time you leave, you find a way to come back around

 
Oj oj, här har det varit dåligt med uppdatering på över en vecka. Har jag gjort nå kul, varit sjuk, bortrest? Nej? Bara lilla jag som haft en släng av hypomani och bestämt mig för att rensa ut och städa ut hemma i lägenheten samt göra om vilket tagit upp all min vakna tid. Startade även den perfekta veckan där jag jobbar 6 av 7 dagar med mestadels stägning så jag har levt på en soptipp? Men nu är så fint här hemma med flera lådor som ska doneras och det enda kvar är att få hjälp med att flytta om lite möbler. Sen så!! Kommer också få ännu en vägg att fylla så är otroligt taggad på att välja ut bilder och bygga tavelvägg?? Har även dragit fram julpynt och gran som ni kan se. Så taggad på december nu!! Sedan var ju jag och Ronja iväg till studion Koppar för att skaffa lite mer bläck på kroppen, bland annat vår kompis-tatuering som ni ser ovan! Blev en på baksida överarm också men den får ni se när jag blivit av med plasten, heh. Vi drog också en liten julshopping-runda och jag passade på att köpa batteridrivna ljus, mer presentinslagning (liksom stort tips - är du sämst på att slå in dina paket fint gå all in med roliga presentpapper!! just nu kör jag julpapper med spiderman) och lite annat smått och gott! Annars rullar livet på lite som vanligt - mycket på jobbet, boxning, solnedgångar och serier hemma nerbäddad i sängen. November helt enkelt. Lite finare än vad november vanligtvis brukar vara dock måste jag ändå säga. 

Kommentarer
Postat av: cassandra gigel

skönt att rensa osv :D behöver jag med haha..

2021-11-25 @ 13:16:16
URL: http://cassandras.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0