vaycay time hörrni, fyfan va fint

 
När detta inlägg kommer upp kommer jag att vara iväg på vaycay!! Sitter nämligen i skrivande stund klockan 23.30 och ska bädda ner mig med alarmet ställt på 03.30 - jag ska nämligen överraska min familj som åkte ner till spanien idag! Syrran är den enda som vet så ska bli så spännande att bara dyka upp på stranden imorgon. Mindre nöjd i skrivande stund att planet går klockan 06, men ändå lite skönt att komma ner tidigt kanske? I övrigt har jag jobbat hela dagen till 20, stannat i stallet och kvällsfodra (och pussa på mos) och avrundar med att packa och försöka få saker gjorde även om sömnen tickar iväg. Liksom bra prioriteringar att packa, lägga färgbomb i håret och kolla youtube samtidigt så att allt tar så mycket längre tid. Sova, vad är det egentligen? Hoppas ni har det fint här hemma, jag kommer definitivt ha det superbra! Kram på er alla, ses snart!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Wooop, så sjukt kul! Hoppas du får en riktigt bra resa :D Tror familjen kommer bli riktigt överraskad!

2021-10-11 @ 19:42:29
URL: http://yasmissy.blogg.se
Postat av: Jossus Travelpics

Vad härligt att resa ner till värmen och familjen. Ha det toppen!

2021-10-12 @ 12:34:32
URL: http://www.nouw.com/jossustravelpics

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0