the cost of living right on the brink; got time to waste but no time to think

 
Förra veckan har bjudit på utflyttnings-fest, födelsedags-lunch med min faster, födelsedagsfirande av mig med middag och hundmys samt en skräckfilmskväll där vi istället för att fokusera på filmen drack sangria och shottade vodka. Vi har även varit på besök i vår första hundpark och vädret har varit allt ifrån snöstorm till vår till dagens väder där det regnar slask. Felicia ska flytta och då fick lille Rollo hänga med på sin första fest. Han får ändå högsta poäng, även om han blev mycket ledsen att han inte fick vara med och spela beerpong. Blev ganska sent innan jag och Elin drog hem (smidigt med hemgång på två minuter genom parken) och vi splittade en panpizza innan vi väl somnade. Dagen efter kom familjen och firade mig, mitt trötta face hade iallafall tagit sig upp i tid att rulla lite vårrullar. Mysigt avslut på en så härlig helg!! Och nu på måndagen är både jag och Rollo redo för sängen redan nu. Men jobbet väntar tyvärr, avis på att han kan ta sig en extra nap hos mamma på hennes jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0