skumpa från balkongen och hakan i isen - gott nytt!!

 
Liten bildbomb ifrån min nyårshelg! Fyfan vad fint. Jag var toktrött och jobbade ju (givetvis haha) så efteråt var det perfekt att bara få gå över gatan, få en drink i handen och mat serverad. Wilma har styrt ihop dukning, hattar och galet god mat så vi bidrog med glatt humör och spit. Shots, snapsvisor, drinkar och massor av skratt fick kvällen att rusa fram och plötsligt var klockan tolv och vi skulle ut och skåla in det nya året. Vi poppade bubbel, Ronja halkar och skrapar hakan i isen och slasksnön som faller får oss dock att snabbt fly tillbaka upp mot balkongen igen - perfekt kaotisk start på 2022 med tanke på senaste två åren eller?? Kvällen fortsatte in på natten med drinkar och shots, dagen efter beställdes det pizza innan jag plockade upp Wilma, Linn och Robin för bakishäng i Ronja och Antis soffa med Harry Potter. Mysigare start på året finns faktiskt inte, även om halva sällskapet snarkar så högt att vi knappt hör TV:n. Efter en heldag i soffan med skratt och bakismisär så blev det hem och däcka. Söndagen var verkligen bara en ligga-i-sängen-och-kolla-serier-dag och denna vecka trycker jag in massor med extra jobb så därav den dåliga uppsateringen. Men hoppas att ni alla haft en fin start på det nya året! Jag hade det definitivt! Kram på er !! 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad roligt du hade det på nyår och härliga bilder. Kramis <3

2022-01-07 @ 05:41:41
URL: http://starbys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0