I thought this is what they're talking about; I forgot everything that's broken in my heart

 
Lite bilder från sista dagarnas semester. En blandning av mys hos familjen, Lady Gaga med Sebbe och Marcus samt en dag på hundbadet med Rollo som blandats ut med dagar där jag legat i sängen med hundmys, ångest och Modern Family. Högt och lågt alltså. Idag började jobbet igenom och en var ju inte supertaggad så att säga. Trots resa så känner jag mig inte nå vidare utvilad, har sovit mycket dåligt senaste nätterna. Fick dock mycket serotonin-boost av att se Rollis ha världens bästa sommardag i söndags när vi åkte ut till ett hundbad i närheten. Sena sommarkvällar med familjen vid poolen och sen hade vi en otrolig kväll i torsdags på friends arena. Wow wow wow vilken show! Efteråt blev det en enhet på Olearys innan vi drog hem till Marcus för att beställa pizza och sova. Spanien tänker jag att jag uppdaterar er om i senare inlägg. Puss på er, ta hand om er ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0