I'm having fun right now; you're not the one but you could be the one right now

 
Rollis på sista bilden till vänster är hur jag känner mig idag - tokslut. Mycket tacksam att jag och Hanna kunde byta pass så att jag jobbar torsdag istället. Helgen har varit massor med mys blandat med mycket jobb. I fredags drog jag, Loijsan och Wille ute och käkade på Paseano innan vi såg nya Jurassic World på bio. Filmen var inte i samma klass som de andra två, men otroligt underhållande och spännande hela filmen igenom. Scenografin är ju o-terolig. Lördagen var bara massor med jobb till kvällen när jag åkte hem med Rollis, packade min väska och bäddade ner oss framför ett nytt avsnitt av The Boys. Igår var det dags för Loijsan att få sin födelsedagspresent så det blev brunch, spa och middag på Ellery Beach House. Otroligt mysigt så här i slutet på veckan, men mycket slitet idag. Har sovit dåligt hela helgen så ska bli otroligt skönt att gosa ner mig ordentligt ikväll med glass och Rollis. Han fick sova hemma hos Ronja och Anti för första gången igår, samt övernattning hos mamma och pappa i fredags iom sen bio. Liksom separationsångest delux!! Släpper inte iväg honom på år och dar nu. Denna vecka hoppas jag på sol och ser fram emot första lediga helgen på tre veckor. Tagga!! Men nu - s o v a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0